vineri, decembrie 2

Review lapte demachiant vitaminizant Cosmetic Plant

Am omis sa scriu intreaga denumire a acestui produs, deoarece ar insemna sa incep cu un -: denumire lunga, nu foarte relevanta si dificil de retinut. Dar, trecand de primul pas, ma gandesc ca de aceasta data sa incerc un review diferit, diferentiat pe puncte de interes.


1. Demachiantul reprezinta un produs de importanta 0 (meaning, foarte important) in rutina zilnica a ingrijirii pielii, de aceea trebuie sa faca fata foarte bine unor produse de makeup facute in general sa dureze. Un -, trebuie insistat pentru a demachia cat de cat decent.
2. Teoretic ar trebui sa nu aiba un miros pronuntat, prin prisma faptului ca parfumul este un ingredient iritant, chiar si aflat in coada listei de ingrediente. Miros placut? Da. Puternic? Not so much. Placut si totusi cam persistent. No thanks. Un alt -.
3. Senzatia de dupa utilizare: aici am mari rezerve, imi place si nu-mi place, daca il folosesc singur
tenul scartaie-a-curat si nu-mi place, daca dau apoi cu lotiune micelara parca se mai imbunatateste senzatia.
In cele din urma am renuntat sa-l mai folosesc, probabil cand mi se vor termina toate celelalte demachiante o sa incerc sa il utilizez regulat, insa pe termen lung nu e un produs la care m-as intoarce si aproape sigur nu m-as gandi sa il cumpar.
LE: M-am tot gandit si razgandit in privinta celorlalte doua produse din campania Cosmetic Plant, cred ca totusi nu le voi mai face review-uri detaliate deoarece am renuntat sa le mai folosesc din considerente strans legate de cele mentionate la Prima impresie.

2 comentarii :

  1. Exact asa am simtit si eu despre demachiantul asta. Face paianjeni undeva prin dulap. Un prim turn off e culoarea roz-somon. Nu stiu de ce, dar prefer ca discheta demachianta sa fie plina de negru-maro-albastru sau orice alta culoare de fard, si nu roz din start. imi place sa VAD cat de bine curata. Il tin pentru cazutilr der urgenta, cand chiar nu am alta solutie la indemana. Nu am sa-l cumpar din nou, insa crema lor de ochi e foarte buna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pana la urma am ales sa-l folosesc pentru curatarea fetei dimineata, numai ca sa il consum. Crema de ochi mi-a placut si mie, pana am descoperit uleiul de argan si untul de cocos :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...